اخبار حمل و نقل

معرفی تازه ترین خبر ها در زمینه حمل و نقل

اخبار حمل و نقل

معرفی تازه ترین خبر ها در زمینه حمل و نقل

۵ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

زنجیره تامین، مفهومی گسترده و عرضی است که شامل انواع فعالیت‌ها و عملیات است که مسیر کامل یک محصول یا کالا را تا رسیدن به مشتری نهایی، یعنی چرخه حیات، در بر می‌گیرد. محصول، از مواد اولیه تا فروش نهایی آن. 

بنابراین فرآیندهای عرضه، تولید، ذخیره سازی و توزیع را در بر می گیرد و مدیریت صحیح آن مستلزم هماهنگی هماهنگ بین تمام حلقه های زنجیره است که اتفاقاً امروزه به دلیل جهانی شدن تعداد آنها بیشتر شده است.

در مورد صنعت غذا، زنجیره تامین شامل تمام فرآیندهایی است که غذای کشت شده در مزرعه را به میز شام می آورد: تولید، مدیریت، استفاده و دفع غذا.

 

برنامه ریزی، اساس مدیریت خوب زنجیره است

برای دستیابی به بهترین مدیریت ممکن همه این فرآیندها، نقطه شروع باید برنامه ریزی دقیق باشد.

برنامه ریزی مواد و مواد اولیه، محل تولید، اشکال تولید و فرآیندها و ابزار آن، ظروف و بسته بندی مورد استفاده، نوع انبار مورد نیاز و امکانات کافی برای آن، اقدامات امنیتی، اشکال کنترل کیفیت و غیره 

برنامه‌ریزی و برنامه‌ریزی مجدد در صورت لزوم، به  شیوه‌ای کامل و استراتژیک، هر یک از عناصر و مراحل زنجیره تامین، شانس کارکرد آن را به سریع‌ترین و کارآمدترین روش افزایش می‌دهد.

یک زنجیره تامین با برنامه ریزی خوب باید محصولات را در کمیت، کیفیت و زمان لازم و با رقابتی ترین هزینه ممکن تحویل دهد .

پس از تعریف قبلی که چگونه این فرآیندها باید اتفاق بیفتند، زنجیره تامین گام به گام توسعه می یابد و به طور سنتی 4 مرحله اصلی را می توان تشخیص داد:

 

فازهای زنجیره ای زنجیره تامین

1. تامین : شامل فعالیت های لازم برای به دست آوردن مواد اولیه ساخت می باشد و نیاز به دانش و هماهنگی در مورد کمیت و در دسترس بودن مواد و همچنین با در نظر گرفتن زمان لازم برای تهیه آنها دارد.

برای زنجیره تامین مواد غذایی، این مرحله نشان دهنده مزرعه است، یعنی جایی که مواد تشکیل دهنده از آنجا منشا گرفته و خریداری می شوند، خواه گوشت، میوه، سبزیجات، نوشیدنی ها، گیاهان و غیره.

2. ساخت/تولید : مرحله ای که مواد خام به محصولات آماده برای فروش تبدیل می شوند. یعنی تمام فرآیندهای توسعه محصول را شامل می شود. برای تولید انبوه، بهینه سازی فرآیندهای صنعتی و استانداردسازی عملیاتی کلید چرخه چابک تر و موثرتر است.

در مورد زنجیره تامین مواد غذایی، این بخش مربوط به پردازش گیاهان و حیوانات برای تبدیل آنها به مواد غذایی است.

3. ذخیره سازی: عبارت است از جابجایی موقت کالا تحت کنترل کمی و کیفی برای جریان ورودی و خروجی آن. انبارها  و/یا  مراکز توزیع  محور این مرحله هستند و برای مدیریت صحیح باید پیک تولید و نوسانات تقاضا را پیش بینی کرد تا بر اساس آن نسبت به موجودی اقدام شود.

برای مدیریت بهینه ذخیره سازی، همچنین لازم است نوع ایده آل قفسه انبار و هزینه های ذخیره سازی و همچنین تضمین سطح موجودی برای پاسخگویی خوب به سطوح مختلف تقاضا در نظر گرفته شود. علاوه بر این، حمل و نقل برای توزیع در اینجا سازماندهی شده است.

4. توزیع و تحویل. آخرین مرحله، سفر محصول به مشتری نهایی است و از خروج از انبار یا مرکز توزیع تا تحویل به مشتری نهایی می‌رود که باید در شرایط مطلوب و در مهلت‌های موعود انجام شود.

برای صنایع غذایی، اغلب به معنای تماس با خرده فروشان یا توزیع کنندگان است که همچنین موجودی را مدیریت می کنند و اقدامات دیگری را برای افزودن ارزش به محصول غذایی انجام می دهند.

در پایان چرخه، ممکن است فرآیندهای بازگشت متفاوتی نیز وجود داشته باشد که یک فرآیند معکوس را آغاز کند که توسط لجستیک معکوس یا لجستیک معکوس در بر می گیرد. 

 

مدیریت زنجیره لجستیک در صنایع غذایی

بنابراین، لجستیک یک حلقه دیگر در زنجیره تامین را تشکیل می دهد که شامل فعالیت های لازم برای مدیریت کارآمد ذخیره سازی کالا، سازماندهی حمل و نقل و توزیع به مشتری نهایی است.

هدف لجستیک انجام یک مدیریت بهینه سفارشات است. در این مورد یک کار پیچیده است، زیرا به لطف جهانی شدن، زنجیره های تامین مواد غذایی می تواند بر شرکت کنندگان و مصرف کنندگان در سراسر جهان تأثیر بگذارد، بنابراین لازم است آنها را بهینه سازی و منطقی کرد ، هم برای حفظ مواد غذایی در شرایط خوب، مانند کنترل هزینه ها. ، تجربه مشتری مثبت و به طور کلی سودآوری کسب و کار است.

به عبارت دیگر، مدیریت خوب زنجیره تامین مواد غذایی باید شامل جلوگیری از اتلاف و ضایعات مواد غذایی تا حد امکان و تضمین رعایت مقررات ایمنی مواد غذایی باشد . نظارت

به موقع بر هر مرحله از زنجیره تامین در اینجا ضروری است و برای این کار، به نوبه خود، دید خوب کل زنجیره ضروری است .

در نهایت باید توجه داشت که مدیریت نامناسب زنجیره تامین مواد غذایی نه تنها می‌تواند منجر به قیمت‌های بالاتر و کیفیت پایین‌تر غذا شود، بلکه حتی می‌تواند منجر به مسمومیت غذایی و اغلب به همراه آن، تخریب کامل اعتبار یک شرکت شود، زیرا غذا یک امر جدی است. موضوع، و به این ترتیب، باید مدیریت شود.

 

منبع:

blog.solistica.com

برای خواندن مطالب بیشتر راجب زنجیره تامین میتوانید به وبسایت مازند سرما کیا مراجعه کنید.

kiabar.com

  • kia bar
  • ۱
  • ۰

لجستیک سرد نگهداری، انتقال و توزیع محصولات خاص مانند داروها و واکسن ها را در دمای مناسب تضمین می کند که یکپارچگی و کیفیت آنها را تضمین می کند.

اگر تدارکات زنجیره تامین سنتی نیاز به هماهنگی زیاد فعالیت ها در یکی برای تامین کارایی داشته باشد، از جمله زنجیره سرد، دشواری مدیریت آن را افزایش می دهد.

با توجه به حساسیت محصولات در حال حمل به تغییرات دما، یک زنجیره سرد باید در سراسر زنجیره تامین حفظ شود، از زمانی که فرستنده حمل را انجام می دهد تا تحویل به مشتری یا کاربر نهایی.

به دلیل پیچیدگی، لجستیک سرد نیاز به سرمایه گذاری بیشتر در زیرساخت، فناوری و تخصص دارد. این امر مستلزم داشتن کامیون‌ها، انبارها و کانتینرهای دارای تهویه مطبوع، با تجهیزات پشتیبان، برای اطمینان از تامین مداوم انرژی مورد نیاز برای تبرید، و با سیستم‌های کنترل دما است که هر گونه تغییری که بار را در معرض خطر قرار می‌دهد، در زمان واقعی اطلاع می‌دهند.

زنجیره سرد همچنین از رانندگان آموزش دیده و کارکنان انبار می‌خواهد که هوشیار بوده و در صورت بروز تغییرات دما، راه‌حل‌های فوری را به کار گیرند و با آگاهی از فرآیندها و برنامه‌ها، اسناد کالا را در مسیر عبور خود به‌طور هماهنگ و به موقع پردازش کنند. انبارها یا گمرکات

اهمیت لجستیک سرد 

زنجیره سرد برای انتقال محصولات فاسد شدنی ضروری است و در نظر گرفته شده است که عمر مفید آنها را افزایش دهد و خواص آنها را حفظ کند، اما در حمل و نقل محصولات دارویی که در اثر تغییر ناگهانی به سرما یا گرما بسیار حساس هستند، اهمیت بیشتری دارد. در دما بر اثربخشی آن تأثیر می گذارد.

ساختار یک زنجیره سرد می تواند به دو شکل باشد:

  • زنجیر سرد فعال، که از یخچال های تراکمی یا جذبی یا فریزرها برای تولید سرما استفاده می کند.
  • زنجیره سرد غیرفعال، که شامل سیستم های حمل و نقل یا کانتینرها برای حفظ دما است.


زنجیر سرد بسته به نوع آن از پیوندهای زیر تشکیل شده است:

  • سردخانه های واقع در مناطق تولید
  • وسایل نقلیه حمل و نقل یخچال دار
  • سردخانه های عمومی
  • سردخانه های تجاری
  • سردخانه های مصرفی
  • حمل و نقل یخچالی شهری
  • سردخانه ها و تجهیزات عمومی و خصوصی (در عمده فروشان و خرده فروشان)
     

در نصب این تجهیزات خنک کننده باید به جنبه هایی در جابجایی کالا توجه کرد که بر دمای آن و استفاده از انرژی برای رسیدن به دمای ثابت تأثیر می گذارد. از جمله آنها عبارتند از: 

  1. وسیله نقلیه یا انبار را حدود یک ساعت و نیم از قبل خنک کنید تا گرمای باقیمانده از بین برود.
  2. از مسیرهای مسدود در همه طرف های بار اجتناب کنید، زیرا هوای سرد به اندازه کافی گردش نمی کند.
  3. از بسته بندی پلاستیکی روی پالت های دارای محصولات تازه استفاده کنید، در غیر این صورت هوا به بار نمی رسد.
  4. محصولات را در جلوی خروجی های اواپراتور قرار ندهید زیرا می تواند جریان هوای سرد را مسدود کند.
  5. هیچ گونه کاغذ بسته بندی یا کاغذ روی زمین نباید باقی بماند.
  6. ورودی های اواپراتور (هوای برگشتی) را مسدود نکنید.
  7. وقتی درهای اتاق سرد باز هستند، دستگاه را خاموش کنید.
  8. مانع زمین نشوید، موانع چرخه های کوتاهی ایجاد می کنند
  9. از باز کردن طولانی مدت درهای یخچال خودداری کنید.
  10. محموله‌های فاسد شدنی را از پالت‌ها / خودروهای خشک با استفاده از دیوار جداکننده جدا کنید.

 
علاوه بر آنچه مدیریت محصولاتی مانند داروها یا واکسن ها در طی فرآیندهای لجستیک سرد بیان می کند، لازم است تعمیر و نگهداری مداوم و پیشگیرانه تجهیزات خنک کننده برای پیش بینی خرابی ها انجام شود و همچنین سیستم های پشتیبان وجود داشته باشد که از تامین سرد زنجیره جلوگیری کند. در کوتاه مدت خواهد شکست

شرکت‌های لجستیکی که این خدمات را ارائه می‌کنند، به تولیدکنندگان محصولات دارویی و فاسد شدنی، یکپارچگی کامل با مدل کسب‌وکار خود را ارائه می‌کنند تا با کمترین هزینه و بیشترین کارایی، دستیابی به اهداف استراتژیک خود را ارتقا دهند. 

اما برای این امر همچنین لازم است که در داخل، پیشرفته ترین فناوری تبرید و ردیابی را پیاده سازی کنند و کارکنان خود را به درستی آموزش دهند تا خدمات خوب را تضمین کنند و بهره وری مشتریان خود را افزایش دهند. 

 

چالش ها و روندهای زنجیره سرد 

روندهای لجستیک سرد با چالش های پیش روی لجستیک به طور کلی مشخص می شوند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جهانی شدن بازارها
  • کاهش هزینه در سراسر زنجیره سرما.
  • ادغام استراتژیک با بقیه فعالیت های زنجیره تامین.
  • حداکثر استفاده از ظرفیت و منابع.

با توجه به این واقعیت، ارائه دهندگان لجستیک با خدمات زنجیره سرد باید استراتژی هایی را توسعه دهند که به آنها اجازه دهد در خط مقدم صنعت باقی بمانند:

  • از محدودیت های اعمال شده توسط سختگیرانه ترین مقررات بهداشتی در برخی کشورها برای اجرای اقدامات و کنترل های تبرید که تضمین کننده یکپارچگی و کیفیت محصولات، به ویژه داروها، در طول کلیه فعالیت های لجستیکی است، آگاه باشید.
  • برای حفظ دمای محموله در محدوده توصیه شده، انبارهای یخچال دار را در سراسر زنجیره تامین نصب کنید.
  • از سنسورهای دما در وسایل نقلیه حمل و نقل برای تشخیص هرگونه تغییر در زمان در حین حرکت بین مناطق مختلف آب و هوایی استفاده کنید.
  • بهبود قابلیت ردیابی محصولات تا بتوان به اندازه کافی مبدا، فرآیند انتقال و مقصد آنها را مستند کرد تا در صورت لزوم فعالیت های جمع آوری دسته های خاص قابل اطمینان تر و سریعتر شود.
  • پیاده سازی یک رویکرد تجاری که به دنبال یکپارچگی با اهداف استراتژیک سازنده، کاهش هزینه ها و بهبود رضایت مشتریان نهایی است.
  • خدمات تکمیلی را اضافه کنید که زنجیره تامین سرد را کارآمدتر می کند، به محصولات در حین جابجایی بیشتر دیده می شود و برای جلوگیری از مشکلات موجودی، تحویل به موقع را تضمین می کند.
  • حمل و نقل چندوجهی را برای خدمت به بازارهای دورتر و پراکنده و با بهره گیری از پیشرفت در سیستم های تنظیم دمای کانتینر اتخاذ کنید.
  • از مواد مبرد و سوخت کارآمد جدید برای رسیدگی به نگرانی های زیست محیطی و پایداری مشتریان و جامعه به طور کلی استفاده کنید.
  • بسته بندی را بهبود بخشید تا دوام آن در شرایط سردخانه افزایش یابد و از وضعیت خوب محصولات در هنگام رسیدن به مقصد اطمینان حاصل کنید.
  • برای نظارت بر محموله و شرایط دمایی آن در سراسر زنجیره تامین و برای بهینه‌سازی استفاده از منابع و سرعت بخشیدن به پردازش اسناد، روی راه‌حل‌های فناوری سرمایه‌گذاری زیادی کنید.

تلاش برای بهبود مستمر

اطمینان از اینکه محصولات یخچال دار در شرایط ایمنی و یکپارچگی مطلوب به دست مصرف کنندگان نهایی خود می رسند، وظیفه ای است که با متغیرهای زیادی مواجه است و مستلزم تلاش و سرمایه گذاری مستمر از سوی ارائه دهنده لجستیک است. 

کشورهای بیشتری با شروع اتحادیه اروپا مقرراتی را اتخاذ می کنند که نیاز به آگاهی به موقع از مبدا و شرایط حمل و نقل محصولات دارویی و فاسد شدنی دارد.

رسیدگی به این مقررات، علاوه بر تغییر تقاضای مصرف کنندگان که به طور فزاینده ای تقاضای محصولات تازه و بدون مواد نگهدارنده را دارند، بر شرکت های تولیدی و لجستیکی فشار وارد می کند.

ارائه دهندگان لجستیک باید به مشتریان خود کمک کنند تا آنچه را که در قوانین هر کشور مقرر شده است به نحو مقرون به صرفه رعایت کنند و از سوی دیگر باید محصولات را به موقع و در بهترین شرایط به مصرف کنندگان نهایی تحویل دهند تا رقابت پذیری کشور تضمین شود. بازار، سازنده 

رعایت همه این موارد مستلزم ایجاد فرآیندهای کارآمد، بهبود بهره وری و تضمین ایمنی است، به همین دلیل است که بهترین متحد شما فناوری است.

 

از سنسورهای دما، سیستم‌های کنترل و مکان‌یابی ، اتوماسیون انبار و بلاک چین برای انتقال اطلاعات، پیشرفت‌های تکنولوژیکی با هدف تضمین کیفیت کالا، تضمین تحویل به موقع آن، کاهش هزینه‌های موجودی و عملیاتی شدن، بهبود قابلیت ردیابی دسته‌ها و تضمین آن انجام می‌شود. 

 

 

منبع:

blog.solistica.com

www.kiabar.com

 

 

  • kia bar
  • ۱
  • ۰

بشینه کردن کارایی یک مرکز توزیع، نیازمند تحلیل مداوم و برنامه ریزی استراتژیک می باشد؛ از این رو، این امر ضروری است که در نظر داشته باشیم که آیا طرح و چیدمان به عملیات و بهره وری کمک می کند یا خیر.

 

چه موقع، زمان مناسب برای فکر کردن در مورد بهینه ‌سازی یک مرکز توزیع می باشد؟

 

یکی از دلایلی که برای اجرای بهینه سازی مرکز توزیع باید در نظر بگیریم این است که آن مرکز از ۸۵ درصد ظرفیت ذخیره سازی خود فراتر رفته باشد. این ها نیز دلایل ممکن دیگر می باشند:

  • در حال تغییر بودن محیط شرکت.
  • نمایان شدن پیوسته ناکارآمدی ها.
  • استفاده افراطی و اضافه از منابع.

 

بهینه سازی یک مرکز توزیع، دارای مزایای متعددی از قبیل بیشینه کردن فضا، کاهش تعداد نقاط ضعف در سرتاسر زنجیره تأمین، انعطاف پذیری در برابر تغییرات مداوم و تقویت سازماندهی کالاها می باشد.

 

اجرای یک بهینه سازی می تواند به شرکت ها در تأمین برخی عوامل کمک کند، به عنوان مثال:

 

  • تنظیم فرآیند های جدید، بدون ایجاد تغییر در عملیات های روزانه
  • کاستن از تعداد وقفه های ناشی از کمبود ظرفیت یا محدودیت ها
  • دقت در برداشت، علی رغم معرفی محصولات جدید
  • کارایی فضا حتی در هنگام تعویض کالاهای کم گردش
  • نظارت هایی برای برآوردن شاخص های کلیدی عملکرد موجودی انبار(KPIها)

 

بهینه ‌سازی یک مرکز توزیع، با چیدمان آن آغاز ‌شده و به جلو می رود تا فرآیند ها، سیستم ‌ها و منابع لازم و همچنین شاخص‌ های کلیدی عملکرد مربوط به کارایی، کیفیت و سرعت را در بر گیرد.

 

مراحل بهینه‌ سازی یک مرکز توزیع

 

بهینه سازی یک مرکز توزیع، عمدتا به بار ها، تاریخچه فروش ها، داده های رشد، پیش بینی ها و توسعه های تجاری بستگی دارد؛ از این رو، توصیه ما این است که این برنامه در سه مرحله اجرا شود:

 

 

1. برنامه ریزی

 

شامل استفاده از داده ‌های تاریخی شرکت و به ‌کارگیری آن ‌ها در چندین شاخص کلیدی عملکرد از قبیل کل فضای انبارداری؛ ظرفیت نصب تجهیزات؛ الگوهای عبور و مرور؛ هزینه های نیروی کار؛ و کارایی مورد انتظار در هر بخش می باشد.

 

این شاخص ها مشخص می کنند که آیا راه حل ما درست می باشد یا نیاز به اصلاحات دارد. حمل بار، مرجوعی ها، انبارداری کوتاه مدت و بلند مدت، برچسب زدن، برداشت و سایر عوامل باید در نظر گرفته شوند.

 

2. چیدمان(طرح بندی)

 

در مرحله برنامه ریزی، چندین پیشنهاد چیدمان قابل اجرا ارائه می شود. ما باید به جزئیات کوچک توجه کنیم. با وجود اینکه تولید این مدل‌ ها نیازمند تحلیل تعداد زیادی از داده ‌های عملیاتی می باشد، لیکن ما باید در این مرحله، متغیرهایی را که نمی ‌توانند به صورت لحظه ای اندازه ‌گیری شوند، مانند گسترش و توسعه ‌های آتی، محصولات یا تجهیزات جدید و به ‌روز رسانی های فناوری را در نظر بگیریم؛ به عبارت دیگر، ما نه تنها باید داده های تاریخی را مورد کاوش قرار دهیم، بلکه باید پیش بینی های میان مدت و بلند مدت را نیز تحلیل کنیم.

 

3. پیاده سازی

 

پس از تهیه نقشه های دقیق، باید آن ها را عملی کنیم. این مرحله شامل شروع پروژه با در نظر گرفتن اجزای سازه، مناطقی برای تجهیزات ثابت و خطوط عابر پیاده و خودرو می باشد. افزون بر این، باید ببینیم که آیا می‌ خواهیم از ERP(برنامه ریزی منابع شرکت)، اتوماسیون یا هر تکنولوژی دیگری استفاده کنیم یا خیر.

 

برای بهینه ‌سازی امکانات به صورت کارآ، باید قبل از نهایی کردن پروژه، برنامه ‌ای آموزشی تهیه کنیم. آموزش باید تمامی طرف های درگیر شامل باربران، برداشت کنندگان، مدیران منطقه، کارکنان تعمیر و نگهداری و غیره را هدف قرار دهد.

 

پس از فرآیند بهینه سازی، ما باید یک بار دیگر شاخص های کلیدی عملکرد را بررسی کرده و مطمئن شویم که چیدمان جدید، مؤثر می باشد.

 

نکات مفید برای بهبود بهره وری یک مرکز توزیع

 

  • نظارت بر موجودی انبار با استفاده از روش چرخه شمارش؛ به عبارت دیگر، یک برنامه زمانی برای شمارش موجودی بخش هایی خاص در طول سال ایجاد کنید تا نیازی به پیگیری یکباره تمام محصولات نباشد.
  • جمع آوری هر چه بیشتر داده ها (مربوط به انتقالات، تناوب، مشخصات) به جهت اجرای استراتژی های کارآمد توزیعی و عملیاتی، بدون نیاز به ایجاد وقفه در انجام وظایف کارکنان.
  • فضا را به حداکثر برسانید و مطمئن شوید که تجهیزات، قفسه ها، ابزارها، کارگاه ها و تولیدات، قابل دسترس می باشند. برای این منظور، باید چیدمان کارخانه را مرتبا ارزیابی کنید.
  • تولیدات را به طور صحیح برچسب بزنید تا به کارکنان کمک شود که در حین تلاش برای یافتن آن ها، از اتلاف وقت خودداری کنند. نصب پوسترها و برچسب ها در سالن ها نیز می تواند مفید باشد.
  • تولیدات را سازماندهی کنید و سرعت گردش آن ها را بررسی کنید. آن هایی که گردش سریع تری دارند باید در نزدیکی محل برداشت، نگهداری شوند تا موجب اتلاف وقت نشوند.
  • برای جلوگیری از تصادفات و کند شدن روند کار، فضا را تمیز نگاه دارید.
  • تیم توزیع را در مباحثی مانند عملیات، فناوری و ایمنی آموزش دهید.
  • متد ها و سازماندهی را به صورت دوره ای و بر اساس آخرین تکنولوژی صنعت و نیازهای بازار، مجددا ارزیابی کنید.

 

برای دستیابی به بهترین شکل بهینه سازی مرکز توزیع، باید با مشتریان، تأمین کنندگان و شرکا ـ از جمله شرکت های لجستیک ـ کار کنیم تا بتوانیم نیازهای آن ها را بهتر درک کنیم.

 

شرکت سردخانه و مازند سرما کیا به مشتریان، در مورد چگونگی مدیریت بارهای خود و چگونگی چیدمان مراکز توزیع آن ها مشاوره می دهد، تا بتوانند از تعداد معضلات پیش روی خود در سرتاسر زنجیره تأمین بکاهند.

 

منبع:

sardkhane.com

  • kia bar
  • ۱
  • ۰

 

میدانید که حمل مواد لبنی از جمله : کره ، خامه ، پنیر و… از حساسیت های زیادی برخوردار است و نحوه نگهداری،دمای نگهداری و شرایط حمل آن ، تاثیر زیادی بر روی کیفیت این محصولات در زمان تحویل به مشتری دارند.یکی از شرکت هایی که در  این زمینه فعالیت میکند و قصد داریم به شما معرفی کنیم،شرکت مازند سرما کیا میباشد.

شرکت باربری یخچالدار مازند سرما کیا تجربه زیادی در زمینه حمل لبنیات با انواع ماشین های یخچالی و رساندن محصولات شما به دست مشتریانتان و فروشگاه های سراسر کشور دارند.

این شرکت با به کارگیری بهترین تجهیزات و ناوگان حمل و نقل مجهز به انواع ماشین های یخچالی از جمله:تریلی یخچالدار ، وانت یخچالی، تک و جفت یخچالدار و…تلاش میکند آرامش خاطر را برای شما فراهم کند تا نگرانی از جهت خراب شدن بار در زمان حمل و نقل نداشته باشید.

 

انواع ماشین های یخچالی برای حمل بار لبنیات به تمام نقاط کشور

این شرکت جهت حمل بار لبنیات شما انواع ماشین های یخچالی از جمله: تک و جفت یخچالدار ، تریلی یخچالدار ،وانت یخچالدار و ایسوزو یخچالدار را در اختیار شما قرار می دهد که در نتیجه سبب میشود شما به واسطه این تجهیزات بار خود را به تمام نقاط ایران ارسال کرده و کسب و کار خود را توسعه بخشید.

ما به شما این تضمین را می دهیم که دمای بار شما تا رسیدن به مقصد ثابت باقی بماند و کیفیت محصولات شما تا زمان رسیدن به مقصد حفظ شود.

 

مزایای این شرکت

  • ردیابی بار شما تا زمان رسیدن به مقصد
  • تضمین دمای محصولات بارگیری شده
  • صدور انواع بارنامه
  • بیمه نامه دولتی
  • تجربه چندین ساله حمل و نقل کالا از جمله لبنیات در سطح ملی و بین المللی
  • داشتن امکانات لازم و ضروری جهت حمل بار لبنیات به تمام نقاط کشور
  • رانندگان با تجربه و مجرب
  • ارائه کامل خدمات زنجیره سرد
  • دسترسی به کلیه ماشین ها از نیسان تا تریلی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت مجموعه شوید.

سایت مجموعه:www.kiabar

  • kia bar
  • ۰
  • ۰

در این مطلب میخواهیم توضیحاتی راجب تریلی یا کامیون یخچالدار به شما ارائه کنیم.تریلی یخچالی نوعی از تریلی ها میباشد که ظاهر آن بسیار شبیه به تریلی های معمولی است و تفاوت آن با تریلی های معمولی در قسمت بار (کانتینر) آن میباشد که از یک یخچال بزرگ در آن قسمت استفاده میکنند.

به بیان دیگر تریلی یا کامیون یخچالی از دو بخش اصلی تشکیل میشود که بخش اول آن شامل یک کامیون می باشد و بخش دوم آن یک کانتینر تشکیل می دهد که به قسمت پشت کامیون متصل می شود.

شرکت سازنده این ماشین های باربری معمولا بخش اتاقک کانتینر ماشین را به وسیله مواد عایق سرما که کاملا در مقابل عبور سرما مقاوم هستند عایق می کند تا سرما درون کانتینر به بیرون راه پیدا نکند که در غیر این صورت مواد فاسد شدنی داخل کانتینر تریلر یخچالی به سرعت خراب خواهند شد.

ضخامت دیواره های اتاق کانتینر کامیون یخچالی را معمولا کمی بیشتر از کامیون های معمولی می سازند.همچنین سازندگان معمولا پارچه ای را به عنوان عایق در مقابل نور خورشید و همچنین ورود هوای گرم به داخل بر روی کانتینر قرار می دهند که این پارچه باید از بهترین جنس انتخاب شود.

همچنین کانال هوا در اکثر مواقع برای عبور و مرور و جریان داشتن هوا در داخل کانتینر تعبیه می شود.

 

 

چیلر (سرد کن) در کامیون یخچالی

چیلر یا سرد کن به دستگاهی گفته می شود که وظیفه آن سرد کردن محیط می باشد و در تریلی یخچال دار وظیفه خنک سازی و سرد کردن محیط داخلی کانتینر را بر عهده دارد.

معمولا صفحه نمایشی را در قسمت کابین راننده قرار دارد که وظیفه این نمایشگر نشان دادن میزان دمای بار و نوع چرخه دما می باشد که راننده مورد نظر به کمک آن می تواند دما را تنظیم کرده و در صورت بروز هرگونه نقص در سیستم سرمایشی به راننده هشدار خواهد داد.

 

باربری کامیون یخچالی

شرکت ماشین یخچالدار مازند سرما کیا بار کالای سردخانه ای شما را بوسیله کامیون های یخچالدار خود در مسیرهای کوتاه و بلند با تخصص بالا و چندین ساله حمل می کند. این شرکت نیازمندی ها و حساسیت های مرتبط با ارسال کالا در دمای خاص را درک کرده و حمل این نوع کالا ها را به نحو احسن انجام خواهد داد.

اگر به حمل بار یخچالی با تریلی یخچالدار نیاز دارید میتوانید وارد سایت این مجموعه شده و از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان انها در ارتباط باشید

سایت مازند سرما کیا : www.kiabar.com

 

  • kia bar